• Reparatie

  • Hoelang duurt het voordat de reparateur komt?

    FixBus werkt met tijdsblokken van 2 uur. Bij het inplannen van een afspraak kan je zelf een tijdsblok kiezen. Dit betekent dat je de reparateur binnen jouw gekozen tijdsblok kan verwachten. De reparateur belt circa 30 minuten voor aankomst. Mocht de reparateur onverhoopt later zijn, dan word jij tijdig op de hoogte gebracht.

  • Krijg ik ook garantie op de reparatie?

    Afhankelijk van de reparatie verleent FixBus een garantietermijn tot 12 maanden.

  • Waar vindt de reparatie plaats?

    Waar je maar wil. De reparatie vindt plaats in ons mobiele reparatiestation in de FixBus. Dit kan bij jou voor de deur, op het werk of tijdens de pauze op school.
    Is jouw toestel dusdanig beschadigd dat het niet in de FixBus kan worden gerepareerd, dan nemen wij deze, na overleg met jou, mee naar ons FixBus repair centre.
    Kan je jouw toestel niet missen? Geen zorgen, Fixbus voorziet jou van een leentoestel.

  • Hoelang duurt een reparatie?

    Over het algemeen duurt een reparatie 30 minuten. De tijdsduur van jouw reparatie kun je terugvinden op de website of navragen bij de klantenservice.

  • Worden er originele onderdelen gebruikt?

    Dagelijks krijgen wij de vraag: Gebruikt FixBus originele onderdelen? FixBus gebruikt waar mogelijk altijd originele onderdelen. Dit geldt voor de merken; Samsung, HTC. Sony, LG. Huawei en One+.

    De grote uitzondering op bovenstaande merken is Apple. Dit komt omdat Apple geen onderdelen aan derden verkoopt. Betekent dit dat de onderdelen die FixBus voor Apple toestellen heeft slecht van kwaliteit zijn? Nee. De onderdelen die FixBus gebruikt voor Apple zijn niet van de originele te onderscheiden. De productie vindt zelfs plaats in dezelfde fabriek, alleen mogen derden dus geen onderdelen kopen met het Apple logo erop. De kwaliteit van de onderdelen is exact hetzelfde. Dit is ook de reden dat FixBus op alle onderdelen van Apple, met een gerust hart, 12 maanden garantie geeft. Daarnaast kan je jezelf afvragen wat �originele� Apple schermen zijn, aangezien deze worden geproduceerd door LG en SHARP.

  • Worden er voorrijkosten gerekend?

    Nee. De FixBus rijdt altijd kosteloos naar je toe! Wij hanteren voor iedere reparatie een vast bedrag.

  • Worden er onderzoekskosten gerekend?

    Nee, FixBus rekent geen onderzoekskosten bij het vaststellen van het defect van jouw toestel.

  • Wat als mijn toestel niet gerepareerd kan worden?

    FixBus staat voor eerlijk advies. Indien de reparateur vaststelt dat jouw toestel niet kan worden gerepareerd, zal dit eerlijk worden verteld. In dit geval brengen wij geen kosten in rekening, want FixBus hanteert een �no cure, no pay� beleid. Ook wanneer het repareren van jouw toestel niet rendabel is zal de reparateur dit aangeven.

  • Wat als ik niet aanwezig ben op de afgesproken tijd en locatie voor de reparatie?

    Weet je van te voren dat je niet op tijd kan zijn, laat dit dan zo snel mogelijk weten via onze klantenservice, dan kunnen wij jouw reparatie verplaatsen. Doe je dat niet en komt de FixBus voor niets naar jou toe? Dan brengt FixBus �25,- annuleringskosten in rekening.

  • Wat als de reparateur tijdens de reparatie een ander defect aan uw toestel tegenkomt?

    Als tijdens de reparatie een ander defect wordt geconstateerd, dan zal de reparateur na overleg met jou, de reparatie pas uitvoeren.

  • Privacy

  • Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

    De reparateur zal je NOOIT om jouw toegangscode of inloggegevens vragen, tenzij dit de reparatie hindert. In dit geval zal de reparateur jou vragen zelf het toestel te ontgrendelen. FixBus hanteert hiervoor het FixBus-privacy beleid.

  • Behoud ik mijn gegevens na reparatie?

    Ja. In tegenstelling tot het beleid dat de meeste reparatiecentra hanteren, garanderen wij van FixBus dat uw gegevens niet zullen lijden onder de reparatie. Mocht dit anders zijn dan zal dit met jou worden besproken.

  • Kan ik meekijken tijdens de reparatie?

    Absoluut! Kijk gezellig mee met de reparateur in de FixBus.

Close